Sunday 13 April 2014

home-made 1 - Pizza

Assalamualaikum


Kita dah habis dah midsem break. Dak-dak uitm baru nak cuti kan? Dasar !! Pelik-pelik sungguh mereka. Tapi tak mengapa, biar kita kumpul lagi kerinduan dengan derang-derang tu sesungguhnya masa akan tiba untuk kita peluk dan gelak dengan mereka puas-puas. 

Tapi.. tapi.. tapi.. 

Bukan itu yang aku nak cerita dalam entri kali ini. Dah baca tajuk kat atas tu? Haa..meh sini nak cerita. Disebabkan aku ni penggemar pizza yang tegar dan sedar bahawasanya sukar untuk memperolehnya tanpa bank bergerak dunia akhirat di sisi, makanya dengan azam yang tekad dan perasaan yang lain macam kesungguhannya, aku pun buatlah pizza dengan sendirinya (tanpa bantuan sesiapa pun hokeyh!)

tadaaaaa.....
 "Pizzaliyani Le Kebaboom" says hi to you :)
 errr.. sebab ni fes taim, so uolss boleh agak lah kan hasilnya macam mane. Biasalah entrepreneur nak maju dengan bisnes dia pun bukan sekali daki dah sampai puncaknya. Makan masa. But please, don't you ever judge the pizza by its topping ok. Masih boleh ditelan dan akan mengeluarkan effect sendawa yang membawa makna boleh diterima. hahahahha...

Aku bukan tak nak share resepi tapi it is better if you find someone yang expert on these. Aku pun godak-godak gak orang punya blog cari resepi. Practice makes perfect bro! Selamat maju jaya :)


p/s: bukan nak menunjuk, tapi lebih kepada berkongsi sesuatu yang menarik jika kau takde kerja nak buat apa daripada melayan perasaan yang entah apa-apa tu lebih baik mencuba benda baru kan? 


thank you for reading this entry :)

0 comments:

Post a Comment